• ماهيندرا XU7 3XO
  • ماهيندرا XU7 3XO
  • ماهيندرا XU7 3XO
  • ماهيندرا XU7 3XO
  • ماهيندرا XU7 3XO

فامیل هندی تیوولی

معرفی ماهیندرا XU7 3XO

13 اردیبهشت 1403 20:33

ماهیندرا از کراس‌اور سایز کوچک خود با نام XU7 3XO رونمایی کرد، که جانشین مدل XUV300 است. این خودرو همچنان براساس سانگ‌ یانگ تیوولی ساخته شده و طراحی داخلی و خارجی مدرن شده است. البته به روز‌ رسانی‌های زیادی صورت گرفته است.

مشخصات ظاهری ماهیندرا XU7 3XO

ظاهر خارجی آن در واقع فیس‌لیفتی از ماهیندرا XUV300 است. ظاهر جدید آن طبق آخرین زبان طراحی ماهیندرا ایجاد شده است. چراغ‌های جلوی آن LED هستند و به طور عمودی نصب شده‌اند. روکش پلاستیک ضخیم‌تری دور قوس چرخ‌ها وجود دارد و رینگ‌های جدید ۱۶ یا ۱۷ اینچی هستند.

در بخش عقب نیز ظاهر اصلاح‌شده‌ای می‌بینیم. یک چراغ عقب LED سرتاسری و سپر حجیم دیده می‌شود.

کابین و امکانات ماهیندرا XU7 3XO

فضای داخلی خودرو نیز به روز شده است. یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات و سرگرمی در کابین وجود دارد. صفحه کیلومتر نیز دیجیتال است. از اندروید اتو و اپل کار پلی نیز پشتیبانی می‌شود. ممکن است در نگاه اول تریم مشکی براق قدیمی به نظر برسد؛ اما کیفیت متریال نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است.

نسخه‌های سطح بالاتر، ویژگی‌هایی مانند سانروف، شارژر وایرلس، سیستم صوتی هارمن‌کاردن با هفت اسپیکر، دستیار رانندگی سطح دو ADAS و ... دارد. ماهیندرا ظرفیت قسمت بار را از ۲۵۷ لیتر به ۲۹۵ لیتر رسانده است.

مشخصات فنی ماهیندرا XU7 3XO

همان طور که اشاره شد، ماهیندرا XUV 3XO براساس پلتفرم XUV300 ساخته شده که فامیل هندی سانگ‌یانگ تیوولی محسوب می‌شود.

گزینه‌های مختلفی برای پیشرانه این خودرو ارائه شده است. یک موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژ با خروجی ۱۱۰ یا ۱۲۹ اسب بخار و موتور ۱.۵ لیتری توربودیزل با خروجی ۱۱۵ اسب بخار وجود دارد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس شش سرعته دستی و یا اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

قرار است در آینده نسخه‌ای الکتریکی از این شاسی‌بلند نیز عرضه شود.

قیمت ماهیندرا XU7 3XO

ماهیندرا XUV 3XO درحال حاضر در هند در دسترس است. قیمت این خودرو در بازه ۸,۹۷۰ تا ۱۸,۵۵۰ دلار قرار دارد. قیمت پایه این خودرو، ارزان‌تر از کیا سونت و تاتا نکسون است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران