مشخصات فنی کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو سال 1402 - 1403
سال
جک S5 که با فروش 103 هزار دستگاه به مدت یک دهه، به پرفروشترین کراساور جک در بازار کشورمان لقب گرفت، در سال 1393 و ابتدا با موتور 2.0 لیتری توربو پا به ایران گذاشت. سپس در اواخر سال 1399 فیسلیفت شد و به موتور 1.5 لیتری توربو TGDi به همراه چندین آپشن جدید، مجهز گردید. اما از آنجایی که
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود طراحی نسبت به S5
پیشرانه مشترک با S5 و K7
بهبود گشتاور خروجی نسبت به S5
بهبود کیفیت کابین نسبت به S5
فضای بار 485 لیتری
نقاط ضعف
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4GC16D)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
172 اسببخارگشتاور
280 نیوتنمترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4505 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1698 میلیمترفاصله محوری
2660 میلیمتروزن
1560 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومی دو رنگسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی اسپیکرها - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
10 اسپیکر با ساب ووفر - هندزفریمانیتور
12.8 اینچینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB -MP5 - Carplay - Android Autoسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی با قابلیت تنظیم نورایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری 3 حالته - ایزی اکسسصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - کنسول زیرآرنجی تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
پاور ویندوز - آنتی ترپ - آنتن کوسهای درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mohsen دیروز
سلام دوستان.من میخوام این خودرو رو چند روز آینده خریداری کنم. یک سوال دارم. از دوستانی که این خودرو رو دارند.. دنده در حالت manual میشه.؟ با توجه به مدل ولومی بودن میپرسم.
پاسخ
1
0
0
ناشناس 17 ساعت پیش
سلام،خیر،متاسفانه تیپ ترونیک نداره،البته چون گشتاور ماشین بالاست هیچ مشکلی برای حرکت حتی در سربالایی ها با سرنشین فول نداره اما خب به هرحال دنده منوال نداره
0
0
ناشناس 2 روز پیش
سلام من با این ماشین ۳۰۰۰. رفتم از نظر امکانات و راحتی ماشین قابل قبولی واز نظر شتاب حتی در سر بالایی وگردنه با اینکه فکرشمنمی کردم خیلی خوبه ،
ولی خوب از نظر استهلاک ماشین باید دید که در گذر زمان چه میشود
پاسخ
0
0
0
مهرزاد ملک زاده 1403/2/7
سیستم تعلیق مولتی لینک است من از نزدیک دیدم و فرقی با جک اس 5 من ندارد تنها اشکالی که می شود در ظاهر خودرو گرفت نمای جانبی خودرو است که مشابه جک اس 5 است بهتر بود حداقل خط و خطوطی را در نمای جانبی قرار میداد مثل نمای جانبی 206 و رانا که مشابه هم است یا دنا و سمند و سورن که همگی یکی هستند که البته در مدل های بعدی دنا تغییرات اعمال شد
پاسخ
0
0
1
رضا عباسی 1403/2/6
اگر دوستان کرمان موتور بتونن صندلی سرنشین سمت شاگر جلو رو مثل صندلی راننده برقی کنن عالیه و برای این خودرو لازمه یا لااقل اگر نمی تونن نشیمنگاه صندلی، بصورت دستی امکان بالا پایین رفتن پیدا کنه .
پاسخ
0
0
0
رضا عباسی 1403/2/6
منم x5 دارم راضیم از آپشن ها و شتاب و نرمی و چالاکی و یک کرس آور مناسبه با این قیمت ولی خب مثل نمام چینی ها یک دیلی ذاتی هنگام شروع حرکت بویژه دنده عقب در گریبکس هنگام شروع حرکت به عقب بخصوص در شیب داره که نمایندگی کفت با آپدیت گریبکس در نمایندگی بهتر میشه. نمیشه گریبکس ماشین های چینی رو با ژاپنی قیاس کرد. ژاپنی اصلن دیلی نداره.
فقط چیزی که در این خودرو در قیاس با ماشین هایی مثل فیدیلیتی و تیگو و حتی هایما ، کرمان موتور کم لطفی کرده اینه که حداقل رادار نگذاشته یک سنسور جلو میگذاشت همینطور صندلی سرنشین جلو برقی نیست و کف صندلیش بالا پایین نمیره که در نسخه های جدید باید این عیب رو برطرف کنن.
در مجموع خودروی خوبیه.
پاسخ
0
1
0