• تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي
  • تويوتا FJ40 برقي

توسط بریتانیایی‌ها

معرفی تویوتا FJ40 برقی

18 اردیبهشت 1403 16:29

شرکتی بریتانیایی با پروژه‌های رنجرورهای الکتریکی‌اش مشهور شده است. اکنون این شرکت پروژه جدیدی را دست گرفته، که تویوتا لندکروزر FJ40 برقی است.

این آفرودر کلاسیک از دهه 60 میلادی آمده و اکنون کاملا برقی شده است. همچنین یک بازسازی اساسی روی آن انجام شده و مشتریان می‌توانند گزینه‌های شخصی‌سازی را انتخاب کنند. قیمت تویوتا FJ40 برقی از ۲۴۴ هزار دلار آغاز می‌شود.

مشخصات فنی تویوتا FJ40 برقی

پیشرانه احتراقی و پر سر و صدای این آفرودر حذف شده و به جای آن یک موتور الکتریکی با گیربکس اصلی خودرو هماهنگ شده. خروجی این موتور الکتریکی، 215 اسب‌بخار قدرت و 339 نیوتن‌متر گشتاور است.

معرفی تویوتا FJ40 برقی!

اهرم تعویض دنده فابریک باقی مانده، اما نرم‌تر عمل می‌کند و گشتاور قابل تنظیم است. همچنین راننده می‌تواند راحت بین حالات 2WD و 4WD جابه‌جا شود. قفل دیفرانسیل الکتریکی نیز در دسترس است.

مشتریانی که خواهان قدرت و خروجی بیش‌تری هستند، می‌توانند پیشرانه اختیاری تسلا را با خروجی 320 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور انتخاب کنند. البته اگر این گزینه را انتخاب کنید، گیربکس دستی حذف و 4WD دائمی می‌شود.

این شرکت تیونینگ اعلام کرده که حفظ گیربکس اصلی و دستی باعث شده تا  FJ برقی در هر دنده‌ای و با هر گشتاوری حرکت را آغاز کند.

یک باتری 53 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است، که با هر بار شارژ برد حرکتی 241 کیلومتری را ارائه می‌دهد. این باتری با شارژرهای CCS تا 75 کیلووات سازگار است و در مدت زمان 25 دقیقه از شارژ 20 به 80 درصد می‌رسد.

اصلاحات شاسی شامل سیستم تعلیق ارتقایافته Old Man Emu و دیسک‌های بزرگ ترمز تویوتا یا Wilwood است.

مشخصات ظاهری FJ40 برقی

این محصول و تغییرات می‌تواند روی نسخه‌های کوتاه (FJ40)، متوسط (FJ43) و بلند (FJ45) اعمال شود. همچنین مشتریان می‌توانند انواع سبک بدنه، مانند سقف فلز، سقف پارچه، استیشن واگن و یا پیکاپ. همه این نسخه‌ها هم با فرمان راست هم با فرمان چپ در دسترس هستند.

معرفی تویوتا FJ40 برقی!

کابین خودرو با روکش چرم Bridge of Weir تودوزی شده و کنسول مرکزی سفارشی است. کفپوش‌ها نیز جدید است. داخل کابین FJ40 برقی، ویژگی‌های مدرن نیز دیده می‌شود؛ مانند یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، اپل کارپلی، صدای Hi-Fi، دوربین عقب، تهویه مطبوع جدید و چراغ‌های LED.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران