• مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE سال 1401 - 1403

262 دیدگاه
سال
شرکت مدیران خودرو از اواخر زمستان 1401، نسخه ارتقایافته تیگو8 پرو را با پسوند MAX به بازار کشورمان فرستاد. تفاوت ظاهری تیگو8 پرو مکس با نسخه‌های معمولی تیگو 8 پرو، تنها به موارد جزیی مانند افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها و افزایش نامحسوس ارتفاع خودرو، محدود شده است. البته اگر به نمای عقب خودرو
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
آپشن‌های ایمنی
صندلی ردیف سوم
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE
گیربکس DCT از نوع خیس (wet)
سیستم محرکه دو دیفرانسیل (نسبت به 8 پرو)
عملکرد فنی موتور (نسبت به 8 پرو)

نقاط ضعف

قیمت گذاری بالا
حساسیت پیشرانه به بنزین بی‌کیفیت
رقابت قیمتی با شاسی‌بلندهای 4WD
کیفیت پایین لاستیک‌های فابریک {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

254 اسب‌بخار

گشتاور

390 نیوتن‌متر

شتاب

8.1 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1712 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل‌آلود-آفرود)

سایر ویژگی‌ها

کمکی حرکت در ترافیک (TJA) - کمکی ماندن در لاین (LKA) -ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ (قهوه‌ای و مشکی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
امیرحسین 3 روز پیش
سلام وارادت ، ماشين با كيفيتى هست و به نظره من ارزش خريده بالايى داره نسبت به بقيه ماشين ها🙏🏻
پاسخ
1
1
2
محمدنیری 2 روز پیش
فکر نمیکنم با کیفیت بنظر من نقطه ضعفش کفیت هست با توجه به مشخصات فنی و آپشن ها. و کاش کیفیتش هم پا با اپشن و قدرت ماشین بود. در صد های با ما با لای صفحه بنظر من کاملا درسته. کیفیت 60% مثل بقیه چینی ها !!!!
3
1
ناشناس 3 روز پیش
سلام ما تو ایران زندگی می‌کنیم من سانتافه ۲۰۱۷ فول ۶۴ آبشن رو ۲۴۰ ملیون خریدم قبل از گرونی دلار بعد رفتم چند سال بعد دنا اتوماتیک ۴۰۰ ملیون خریدم بعد چند سال امروز ۳ملیارد و صددارم تیگو ۸پرو مگس خریدم آزاد هر چی دیتر بخرید ضرر کردید شاید چند ساله دیگه همین ماشین ۶ ملیارد بشه هیچی معلوم نیست ولی یه چیزی که مهمه خرید کردم ماشینشم خوبه
پاسخ
0
1
3
Saivan 1403/2/14
عرض ادب خدمت دنبال کنندگان نظرات بنده خواستم یه مطلب کامل در موردارزش خرید تیگو ۸ پرومکس بدم البته این توضیحاتی که بنده میدم به هیچ وجه نه اغراق و نه غرضی در کاره خدا شاهده عین واقعیتو میگم الان پدر من یه پرادو ۲۰۱۲ آفرود با کارکرد ۱۰۰ هزار کیلومتر واقعی داره که خود من بیش از ۱۰ بار به مسافرتهای طولانی بردمش یه سه ماهی هم هست خودم تیگو ۸ پرومکس ie سفید گرفتم البته از همون اول لاستیکیاشو به هانکوک تغییر دادم گفتم اصلا این دو ماشین تو یه رده و یه تیپ نیستن واسه مقایسه ولی من مزایا و معایب جفتشون رو میگم دیگه انتخاب و جمع بندی با دوستانه پرداو پدرم الان قیمتش حدودا ۱۲ تومانه هیچگونه آپشن کاربردی نداره فقط یه کروز کنترل عادی داره و دو تا گرمکن صندلی که اونم دستی براش کار گذاشتن حتی صندلیاشم برقی نیست دو تا ایربگ داره حدودا ۱۲ سال از عمرش میگذره مصرفش بالاست و آدم تو رانندگی باهاش استرس داره خدایی نخواسته یه حادثه ای برات پیش بیاد دچار کلی خسارت میشی و مزایاش اینه که برند تویوتا هستش برا سرمایه گذاری مناسبه ارزشش به روز حفظ میشه و شاسی و بدنه و آفرودش عالیه ولی در مقابل تیگو ۸ پرومکس قیمتش یک چهارم اون پرادو هست حدودا امروز ۳ تومان قیمتشه با این لاستیکای هانکوک نرمی خوبی داره همه آپشنای روز دنیا رو داره شتابش عالیه گارانتی داره در حد همون پرادو ۷ نفره هستش ریسک و استرسش کمتره تو رانندگی وحالتهای مختلف رانندگی و امنیتی رو داره مثلا ترمز اضطراری خیلی کاربردیه شاید مثه تویوتا آفرودی نباشه ولی خب کارتو راه میندازه ولی شاسی و بدنه و آفرودی و حفظ ارزش سرمایه ای ش مثل پرادو نیست انتخاب با شما عزیزان کدام منطقی و عاقلانه است
پاسخ
3
1
5
ناشناس 3 روز پیش
به نظره منم تيگو ٨ عاقلانه هست🙏🏻
0
3
خودرو11 1403/2/18
درود دوست عزیز... اولا که این خودرو در لول پرادو و لندکروز نیست که دارید باهاش مقایسه میکنید... دوما کدوم گارانتی!!! اینا فقط روی کاغذه من خودم قبلا swm داشتم که گارانتی ۳ ساله داشت قطعه سلکتور بعد از ۲ ماه از خریدم خراب شد که ۳ ماه طول کشید عوضش کنن تازه مواردی که موجود نباشه خیلی راحت میگن باید ماشین صفر بخوابه خاک بخوره تا قطعه بیاد!!! مهمترین نکته رو دوست عزیز بهش اشاره کردن که تمام ماشین های چینی توربو شارژر هستن که به هیچ عنوان با بنزبن بی کیفیت ما سازگاری نداره و ناک میزنن و ناک زدن واسه موتور و شاتون سم است هیچ اکتان درستی هم نیست و همشون تقلبی هستن و جنبه روانی دارن من خودم همه جور اکتان رو تست کردم ولی ناک درست نشد که نشد... در ضمن باید بگیم خدا نکنه ماشین چینی خراب نشده چون پشتوانه قطعات صفر است و اصلا پیدا نمیشه همین خودروهایی که آقا محمد اشاره کردن یا قطعه فابریک دارن یا استوک و هم کشورهای همسایه مثل دوبی میشه پیدا کرد ولی وای به روزی که یه ماشین چینی تصادف کنه باید به چین التماس کنیم واسمون قطعه بفرسته چون فقط خودشون دارن... ما فکر میکنیم ماشین های چینی اقتصادی هستن در صورتی که نیستن چون سود خود را از فروش خودرو بدست نمیارن بلکه از فروش قطعات با قیمت گزاف بدست میارن شما یه زحمتی بکش قیمت گیربکس پرادو رو قیمت کن نهایتش ۵۰ تومنه ولی گیربکس همین پرومکس رو با ۳۰۰ تومن هم‌ نمیتونی پیدا کنی چون موجود نیست... من خودم اپتیما داشتم که بخاطر نیاز مالی فروختم و swm صفر خریدم قطعا اگر swm خودروی خوبی بود من خودم یکی از طرفداران پرومکس بودم ولی حیف که بازم بحث توربو میاد وسط که همه چی رو خراب میکنم... بنابرین بجای اینکه خودم رو اذیت کنم رفتم یه اپیروس بدون رنگ تمیز ۶ سیلندر ۳۸۰۰ خریدم ۱۰۰ تومن هم خرجش کردم و تمام مصرفی ها رو عوض کردم و از رانندگی باهاش دارم لذت میبرم و استرس بنزین بی کیفیت رو هم ندارم...
2
3
mohammadcolman 1403/2/17
بعضی ماشین های چینی به نسبت خیلی از ماشین های گرون بازار به صرفه هستند مثلا به نسبت پرادو و لندکروز 10-15 میلیاردی یا به نسبت لکسوس 570، 20 میلیاردی یا به نسبت ماکان و بنز اس 500 20 میلیاردی .ولی خود همین ماشین به ظاهر به صرفه در مقایسه با بعضی ماشین ها به صرفه نیست. مثلا شما با پول همین پرو مکس میتونی یک یا دو ماشین به صرفه تر بخری چرا که هم با بنزین معمول ایران مشکلی ندارند و هم قطعات و استاد کارشون بیشتر هست . به عنوان مثال سوناتا nf 6سیلندر. آزارا گرنجور فیس قدیم . مخصوصا کالیفرنیا. نیسان تینا . ماکسیما . اسپورتیج و توسان 6 سیلندر.موهاوی . سانتافه 3500 و تا حدودی میشه کادنزا ، گرنجور فیس وسط و شاه شاهان آریون خرید. ولی سلیقه همه محترمه و همه مثل هم نیستند
1
3
خودرو11 1403/2/11
از وقتی که اخیرا خودروهای چینی امثال x55 و x22 و fx و ... بی دلیل اکسل میبرن و اکسل و چرخ های عقب جلوتر از ماشین پرواز میکنن و ماشین صفر خشک چپ میشه هیچ امیدی به ماشین های حلبی چینی نیست. این داستان نه تنها در ایران که در اتوبان قم کاشان همه شاهدش بودند اتفاق افتاده بلکه در آفریقای جنوبی و روسیه هم گزارش شده است. لطفا با جون خودتون و خانوادتون بازی نکنین.
پاسخ
3
5
4
خودرو11 2 روز پیش
فقط برا این ۳ مدله !!! واقعا خسته نباشید ۴ مدل خودرو شامل x55 و x33 و x22 و حتی فونیکس fx که سیستم تعلیق مولتی لینک داره دچار حادثه مشابه شدن و اکسل کنده شده واسه یه شرکت این ۴ مدل کمه !!! معلومه که وقتی هر ۱ ماه یه خودروی جدید بدن بیرون که هیچ اصالتی نداره و هیچ پشتوانه ای هم نداره نتیجه همین میشه... علف هرز هم هر ماه یه علف جدید نمیده بیرون !!!
0
0
ناشناس 3 روز پیش
خودرو هاى x22 يا x55 يا … اصلاً قابل مقايسه نيستن با تيگو ٨ و ازنظر كيفيت بسيار پايين تر هستن
0
3
ناشناس 4 روز پیش
این مشکل فقط مال این سه مدله نه مدل دیگه ای دوست عزیز
1
3
ناشناس 1403/2/9
عزیزان شایدمثلا باقیمت یه کره ای وژاپنی کارکرده درداخل میتونیدیه خودروصفرچینی بخرید ولی سیاست چینیها اینه که سودخودرو روفروش قطعه میکنن نه خودرو چشمتون به این قیمت نباشه دست مردم ایران میرسه این پولی که توایران بابت این پرداخت میکنی پول یه ماشین برندژاپنی صفرهست ویک نکته خیلی مهم قطعات خودروی چینی توبازارهم قیمت وحتی گاها بیشترازقطعات ولوازم خودروهای ژاپنی وحتی آلمانی میباشد خودم به شخصه میخوام برم یه لاستیک واسه خودروم بخرم حتی لاستیک چینی نمیگیرم چه برسه همش چینی باشه مگه توایران چه لاستیک چینی بالاستیک دانلوپ ومیشلن میشه نه نرمی نه هیچی دیگه اصلاقابل قیاس نیست ومهمترین چیز اینه که خودروهای کره ای ژاپنی آلمانی توبازارنگاه کنیدوسایتهای خریدوفروش خودرو ببینید که مدلهای خیلی قدیمی ۳۰تاچهل سال کارده هنوزخریدوفروش میره وکارآمدمیباشد چون اون خودروها واتاق خودرو عمری هست نه یکبارمصرف نه واسه دوسه سال
پاسخ
0
2
1